بلیط کیش لحظه آخری

آمار مطالب

کل مطالب : 476
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 32
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 135
بازدید سال : 397
بازدید کلی : 1463

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بلیط کیش لحظه آخری و آدرس ticketkishthelastmoment.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : سه شنبه 25 تير 1394
نظرات

کیش جزیره ای زیبا در خلیج فارس یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در کشور ایران است. تماشای غروب آفتاب در سواحل نیلگون با قدم زدن روی ماسه های گرم همواره برا ی مسافران لذت بخش بوده است. شاید گاهی قیمت بلیط کیش را آنقدر ارزان دیده باشید که باعث تعجب شما شده باشد اما این موضوع کاملا  باور کردنیست. با خرید بلیط کیش لحظه آخری می توانید با قیمت هایی باورنکردنی به مروارید خلیج فارس سفر کنید.

برخی از شرکت های چارتر کننده و هواپیمایی خطوط هوایی کیش برای به فروش رسیدن صندلی هایی که نزدیک زمان پرواز هنوز خریداری نشده اند، تخفیفاتی را ارائه می دهند تا بلیط های مورد نظر به فروش برسند. به این نوع بلیط ها که با توجه به نزدیکی پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت عرضه می گردد، بلیط کیش لحظه آخری می گویند.

چگونه بلیط کیش لحظه آخری بخریم؟

برای رزرو بلیط کیش لحظه آخری به سایت های معتبری چون تیک بان مراجعه نمایید. این اولین گام است. در بالای سربرگ گزینه بلیط هواپیما داخلی را انتخاب کرده و از لیست نمایش داده شده ی تمامی بلیط های داخلی می توانید با کلیک کردن بر روی دکمه مشخص شده و با تعیین کردن مبدا، مقصد مورد نظر و تاریخ پرواز فهرستی از پروازهای کیش با قیمت آنها برای شما نمایش داده می شود. با استفاده از فیلتر قیمت و زمان پروازهای لحظه آخری و چارتر مشخص می شوند. با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین و ارزان ترین قیمت پرواز را انتخاب کرده به راحتی و با پرداخت کارت عضو شتاب رزرو خود را قطعی نمایید.

شما می توانید از سیستم جامع تیک بان انواع بلیط های داخلی و خارجی را با بهترین و ارزان ترین قیمت با اطمینان خاطر رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید. تیک بان از حسن انتخاب شما سپاسگزار است.  در این مطلب نمونه ای از تولید محتوای گردشگری را مشاهده می نمایید. نگارش این نوع متن ها را به تیم تولید محتوا ویرا محتوا بسپارید.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود